About Me

My photo
Disini adalah tempat untuk aku meluahkan segala tentang hidupku..aku bukan arjuna yang gagah perkasa..tapi kata-kata ku mungkin memberi sedikit rasa kepada yang membaca..Tapi motifnya hanya tentang diriku sahaja..mungkin boleh ambil iktibar darinya..Learn from mistake..i'm far from perfect..maaf jika ada yang tak suka..

Saturday, June 26, 2010

Janji kata hati

Akan ku laksanakan apa yang ku janjikan
Walau bagaimana caranya
Hanya lambat dan cepat menjadi pengukurnya
Aku tetap yang sama
Mencintai Allah yang Maha Esa
Tak perlu nak kacau kepala
Krana kau dan aku pown tak sempurna
Aku bukan budak-budak biasa
Dan aku juga telah sudah dewasa
Kekacauan di dalam kepala ku lagi kau tak dapat menduga
Ku seperti durian yang tajam diluarnya sahaja
Tak dapat nak menghalang kata-kata dusta
Aku tetap aku
Ku tahu niat asal ku
Ku tahu tujuan hidup ku
Di dunia yang fana aku luka
Aku hidup ikut kata hati aku punya suka
Jikalau ada salah bahasa budi bicara
Harap maafkan sahaja
Aku hidup di dunia tak lama
Tak perlu lagi kau nak bercengkerama
Diam lebih baik dari bersuara
Kerana dapat dilihat gelagat manusia
Hanya ku mampu tersenyum di dunia yang fana
Biarlarh mereka masih dengan cara mereka
Aku ikut sahaja
Macam mana pun tak apa
Krana ku tahu suatu hari akan dibalas jua
Demi cinta kepada keluarga
Ku sanggup korbankan segalanya..

No comments:

Post a Comment