About Me

My photo
Disini adalah tempat untuk aku meluahkan segala tentang hidupku..aku bukan arjuna yang gagah perkasa..tapi kata-kata ku mungkin memberi sedikit rasa kepada yang membaca..Tapi motifnya hanya tentang diriku sahaja..mungkin boleh ambil iktibar darinya..Learn from mistake..i'm far from perfect..maaf jika ada yang tak suka..

Saturday, June 26, 2010

1st time

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
disini aku mulakan cerita blog aku neh dgn mnyatakan bhwa neh blog yang 2nd selepas blog yang 1st aku buat kt myspace semasa di bangku sekolah..tapi blog aku dlu tu xblh pkai..
jadi selepas kejadian tu aku trus malas nk buat..
tapi semakin mningkat usia semakin byk perkara yang aku mencari dan hendak berkongsi bersama..jadi inilah hasil yang terjadi..aku suka begini..biarlarh org mencaci..xdak hari :)

No comments:

Post a Comment